F.A.Q.s

Întrebări despre livrare

Ce metoda de livrare folosiți?

Lucrăm cu mai mulți curieri printre care SameDay, Fan Courier, Urgent Cargus și GLS. În funcție de destinație, colegii noștri din depozit care îți pregătesc coletul vor decide curierul optim pentru a-ți livra comanda.

Pot ridica personal comanda de undeva?

Da, deși nu avem încă un magazin fizic, ne poți contacta dacă vrei să ridici personal comanda de la unul din depozitele noastre din Bucureștii Noi sau Berceni, cu apel în prealabil. De asemenea, în unele zile este posibil să te întâlnești cu unul dintre colegii noștri în traseul lor prin oraș. Înțelegem când ai o urgență și vrem să te ajutăm să ai produsele de care ai nevoie la timp.

În cât timp ajung produsele la mine?

Toate comenzile plasate până în ora 14:30 de Luni până Vineri vor pleca în aceeași zi spre tine. Timpul obișnuit de livrare este de 24-48 ore. Toate coletele au standard, fără cost suplimentar opțiunea de “Livrare Sâmbătă”, cu toate astea – în funcție de destinație, comanda ta va ajunge în următoarea zi lucrătoare.

Trimiteți și în afara României?

Momentan, de la depozitele noastre din București, livrăm oriunde în România, Bulgaria și Grecia. Pentru comenzi internaționale plasează fără griji comanda pe www.sorrymomshop.com – timpul de livrare în mod normal este de 2-4 zile în Europa și Statele Unite ale Americii.

Întrebări despre plată

Ce metode de plată pot folosi?

Poți opta pentru plata cu cardul, în siguranță și foarte ușor sau poți alege plata ramburs la curier în momentul livrării. Indiferent ce alegi, costurile pentru ține sunt aceleași. Cel puțin în această perioada, în contextul pandemiei cu noul coronavirus, recomandăm plata cu cardul pentru a evita atingerea bancnotelor.

Sunt datele mele în siguranță?

Da. Folosim criptare avansată pentru absolut toate datele introduse în site-ul nostru. De asemenea suntem la curent și în conformitate cu legile GDPR și te asigurăm că datele tale sunt în siguranță și vor fi folosite doar în scopul comunicării între tine și Sorry Mom România. Nu stocăm date bancare, plățile cu cardul fiind realizate prin platforma mobilPay by Netopia.

Comenzi si Modificari sau Retururi

Cum plasez o comandă?

Comenzile se plasează direct pe site, adăugând produsele în coș și parcurgând formularul de checkout. Chiar dacă vrei să ridici comanda de la unul din depozitele noastre, te rugăm ca în prealabil să faci comanda pe site pentru a-ți putea factura și pregăti produsele până ajungi la noi. Nu uita să ne suni înainte de a pleca spre noi pentru a te asigura că este cineva la depozit la momentul respectiv.

Am nevoie de cont pentru a plasa o comandă?

Nu este necesar să îți creezi cont pentru a plasa o comandă, dar este recomandat pentru a putea primi mai ușor si mai rapid detalii despre comanda ta și pentru a face eventuale modificări / anulări cu ușurință.

E o problema cu comanda mea. Ce fac?

Vrem să fii întotdeauna mulțumit de experiența pe care o ai cu Sorry Mom și te asigurăm că fiecare colet trece prin mai multe filtre înainte să plece spre tine. Cu toate acestea, în cazuri foarte rare pot apărea și greșeli. De aceea, dacă e ceva în neregulă cu coletul / comanda / produsele tale, te rugăm să ne anunți de îndată pe mail sau la unul din numerele de telefon: +40744427727 sau +40726674230. Vom face tot posibilul să remediem problema în cel mai scurt timp.

Cum pot anula sau modifica comanda?

Daca ti-ai creat un cont la plasarea comenzii, o poti anula direct din cont. Pentru modificari, poti anula comanda si sa plasezi una noua, sau ne poti contacta dand reply la mailul de confirmare pe care l-ai primit la plasarea comenzii. De asemenea ne poti contacta separat al weare@sorrymom.ro sau la +40744427727.

Cum pot urmări coletul meu?

Imediat ce primim comanda ta, colegii din depozit încep să o pregătească și îți vor trimite o notificare pe mail și prin SMS cu stadiul în care se află, alături de un link / awb pentru a urmări expediția coletului tău. Nu uita să verifici și în spam.

Pot returna produsele?

Fiind vorba despre produse cosmetice, politica de retur este una mai strictă, iar situațiile pot să difere de la una la alta. De exemplu, se pot returna anumite produse în termen de maxim 48 de ore de la momentul în care le-ai primit, dacă au sigiliul intact și doar dacă nu au urme de folosire sau manipulare. Te rugăm să ne semnalezi eventuale nereguli, și te asigurăm că vom face tot posibilul pentru a te asista.